Vakna med the voice, of hip-hop and RMB!

Jahaja.. klockan är redan lite över halv tio.. sj har jag varit uppe sen tjugo över sju!
Kände för en tidig morgon idag. Vinkade av mamma och sedan satte jag mig framför Lokal nyheterna och Vakna med the voice, sydde till ett par jeans som liksom alla andra jeans gått sönder vid skrevet. Nu sitter jag med min ANDRA kopp kaffe och försöker planera dagen..

*Sy byxorna
*Skriva rent mitt CV
*Klä på mig
*Plocka ner en massa porslin i en låda
*Cykla iväg och lämna mitt CV
*Hitta på nått mer..

Jag börjar verkligen lessna på detta arbetslösa liv.. Man blir deprimerad, trött, oengagerad, slöö, omotiverad.. osv osv...

Så det är dags att göra nått åt de.. jag tänker inte ge mig innan jag fått jobb..
Ska man kanske sätta upp ett litet mål?


Innan den 1 November ska jag iallafall få gå på en intervju!
Det låter väl rimligt?



Kanske bäst att sätta igång då!



Bjuder på ett gott skratt.. bilden är från kvällen med louise.

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test