Torsdag 1/10

God dagens!

Ja ni.. Jag behöver väl inte nämna det fina vädret?
Regn och åter regn.

Jag är iallafall snart klar med rummet. OJ så det har sorterats och städats!
Men det är skönt! Nu kan man iallafall vara på rummet utan att ha en riktig anledning till att vara de.

De andra nya som jag måste erkänna att jag är glad för det är att jag införskaffat nya högtalare till datorn. Två små och en bas! Jag älskar ju musik och nu kan jag verkligen njuta av ljudet!

Idag är det tänkt att jag ska laga mat.
Men jag tror jag ska baka lite med så det finns här hemma.
Och för att jag förmodligen ska åka till A ikväll.

Snackade med Arbetsförmedlingen idag per telefon och som vanligt sas det inte nått värt att nämna.

Så är det.

Bäst att sätta igång!


Bild från Juggan. Jag spelar biljard. ASG! längtar tillbaka till värmen!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test