statistik....

Jaa.. min sjönk igår.. kanske för att jag inte är så duktig på att uppdatera?
Idag är det FREDAG! Vilket innebär att A kommer hem från stockholm!
Vi ska bara mysa o vara tillsammans hela helgen hoppas jag!
Det ryktas om ett restaurant besök.. men jag ska inte spekulera mer i de.

För övrigt så är vädret lika dåligt som mitt humör, Det är så trist!
Har knappt någon ork för att ta tag i dagen!

Jag tror att mycket av mina up´s and down´s beror på jobbsökandet.
Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Jag börjar tänka en massa konstigt,


Var det rätt utbildning?
Vad skulle jag egentligen vilja utbilda mig till?
Skulle jag kunna flytta till Oskarshamn för ett jobb?
Hur svårt är det egentligen att starta eget?

Ja jag kan ju inte låta bli att börja tänka så.
Fel är det ju ändå inte.

Det blev inte en så sömnlös natt igår.. satt uppe på msn och chattade med syrran i Göteborg. Efter att vi sagt godnatt somnade jag fort, men vaknade för sent!

Ne nu ska jag nog försöka komma igång! Har en del kvar att göra här hemma innan jag kan ge mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test