Promenix..

Jaha.. Goddagens på alla!

Idag vaknade jag som sagt ganska så tidigt.. ok inte 0700 som jag skulle ha behövt.. utan 0900 istället..
Men vad har det för betydelse för er!

Ni blir väl inte arga på mig!?


Idag.. eller ja.. snart så ska jag klä på mig.. för det har jag inte heller gjort.. och sen ska jag gå iväg för att möta upp mams. Vi ska fixa lite "stuff" så det blir fint här hemma.

Jag tar ju självklart med mig kameran och dokumenterar.

Senare i dag kommer A hem från stockholm.
"WEII!!"

Det går ett ryckte om att alla som brukar följa bloggaren Kissies blogg inte ska läsa den idag.
Jag är en av dem.

Ne nu måste jag göra mig lite fin..



tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test