Tvätt dag... frt

Jag gillar att gå källare vägen till tvättstugan.

Det känns nästan som om jag vore en fång-vaktare som går i cellkorridoren med nycklarna som skramlar till vid varje steg.

Men när jag kommer fram till tvättstugan så byts den fantasin ut mot verklighet.

Det var längesen jag hängde tvätten i tork rummet. Många har blivit av med sina kläder på de sättet.
Det har jag ingen större lust med. Men idag har vi så mycket tvätt så jag är illa tvungen att göra de.
Tork rummet har jag låst, med min lilla blåa "bokar-lås" men tre tvättmaskiner fulla med tvätt och en torktumlare med alla "undies" står i ett olåst rum... De vill man heller inte bli av med.

Hur brukar ni göra?

Några bilder kan jag tyvärr inte bjuda på idag då jag inte sitter vid min egna dator.

Men jag hoppas det går bra att läsa lite ändå.

tjing!


Kommentarer
Postat av: Krizza

Hos oss tar de inte kläderna så tvättstugan kan stå olåst utan problem. Men de snor tvättstugetiden. :(

2009-10-09 @ 05:58:21
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test