Lördag!

God dagens på er!


Idag är det lördag... men för mig känns det som en vanlig tråkig vardag.
Jag har lovat att laga maten idag, men för övrigt så har jag inga planer alls.

Alla verkar ha någonting för sig.. Jobba, Bakfylla, Fika på stan... men icke jag.
Börjar verkligen känna mig som en fånge i mitt hem.



Aja.. slut tjatat om de!

Ni kanske vill att jag ska förklara nedräkningen uppe i högra hörnet?

Om 16 dagar så fyller jag 20 år!

Hehe.. ja inte i levnadsår.. utan i Sverige år.

Om 16 dagar så har jag bott i Sverige i hela 20 år.

Det ska firas!!!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Tror jag ska hjälpa mams i trädgården..Städa bort all sommar!


Ni har väl inte missat tävlingen!?

Vem försöker jag föreställa?
Tjing!


 


Kommentarer
Postat av: Mallan

Roliga inlägg du skriver :) och stadig uppdatering det är roligt hur är det med dig nu förtiden ?

Jag har tid och lust att ses bara att du hör av dig :) Krams

2009-10-10 @ 19:50:55
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test