Ibland tar man sig i kragen och kommer på att man har stickat på sig...

Hejsan hoppsan!

Med min titel menar jag att: Ibland efter att man haft sig en sån där tråkig dag då man bara går omkring och deppar, så får man för sig att ta nya tag och "ta tag i kragen" men efter bara några timmar av dagen så kommer man på att det faktist inte bara var att ta nya tag.. alltså så greppar man efter kragen.. men kommer på att tröjjan du bär inte har en krage..


Antingen då, så måste man byta tröjja / byta inställning eller bara acceptera det för en eller två dagar och känna sig låg.. för det får man ju.. styrkan kommer ju från någonstans..

Jag ska snart börja laga maten. Det blir Fisk kallsås och potäter!
Min favorit!


Föresten.. läste en rolig historia!

Brusige Berra har så svår akne att när han en gång somnade på biblioteket,
Vaknade han av att en blind man försökte läsa hans ansikte.

Jag vill inte vara taskig mot någon med akne. Men jag tyckte att det var lite roligt!



Ne nu blir det matlagning!

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test