GOD NATT!

God kväll allesammans!

Jag sitter uppe allt för sent för att klara av att komma upp vid 07.00 imårn!

Men jag vill bara dela med mig av mitt lilla rekord!



*SUCK*
Men det ville visst inte uppladdningen av bilder göra.. så jag får väl skriva det i stället!

Igår, den 15/10 hade jag 15 unika besökare.
Ok det är kanske inte så mycket.. men jag tyckte att det var lite coolt att jag hade rekord med samma antal som datum!

Jag har ju en massa hemlisar för mig.. Men det kommer inte avslöjjas innan jag vet hur det kommer gå..
Men jag LOVAR att skriva om det när jag vet mer.
Och jag håller det jag lovar!


Snart är det nog dags att nanna kudden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test