Fredag Tråkiga Fredag!!!!

Hej på er alla läsare... ( ni tre som läser )

Idag är det en tråkig dag.

Igår hade jag deppdag och kände att allt bara var åt skogen. Det hänger nog kvar idag med.
Men jag försöker verkligen göra dagen till nått bra. Även om jag inte känner för att plocka in disken i diskmaskinen så gör jag de, Även om jag inte känner för att klä på mig och äta frulle, så gör jag de. Även om jag inte känner för att hjälpa till så gör jag de! Och det är inte bara av välvilja.. utan också av dessperation av tidsfördriv.

Det jag hjälpte till med var två mini smörgåstårtor som mams och micke ska ha med sig i kväll på en knytis som deras dans klubb ska ha!
(Mamma och hennes sambo är grymma på bugg!!!!!)

Där har ni resultatet!
VAD TYCKS!?

Jag ska för övrigt spendera min Fredag kväll själv.. så är det någon som känner för lite kaffe och bulle så är det bara att höra av sig så ser jag till att fylla på kaffebryggaren!



Känner för att lägga upp lite mer bilder så ni har nått annat att vila ögonen på mellan raderna!

Världens godaste klubbor!

Världens gosigaste Elvis!

A det får vara nog.. Har inga fler nya bilder...

Jaha.. så vad ska man hitta på nu? Kolla lite på youtube kanske och ragga sällskap till kvällen?




Jag måste bara tilllägga att våran granne har skaffat trumsett och sitter och spelar samma sak om o om igen!! Jag är ju själv trummis, vill jag iallafall fortfarande kalla mig för och börjar bli ganska så less på det här... jag borde gå över och visa honom lite nytt... så han iallafall kan underhålla lite!


Tjing!

PS: Ge mig ett jobb....


Kommentarer
Postat av: Krizza

Mycket fina smörgåstårtor. :)

2009-10-09 @ 17:35:49
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test