Bloggawards+Drag me to hell.

Vem ska se bloggawards ikväl?



Igår var det en rolig dag! Eftersom att det blev så sent så orkade jag inte uppdatera så jag gör det nu istället.

Dagen började hemma där jag hjälpte till med lite stuff. Städade på mitt rum och plockade lite.

Sedan ringde Gussie och frågade om vi skulle ses, och så blev det. Vi fikade och snackade lite hemma hos mig, och efter de åkte vi iväg för att handla lite för middagen som vi bestämde oss för att äta hos min Älskling och med honom så klart. Men innan vi kom dit så hälsade vi på Jenny. Gussis Barndoms vän. Efter den pratsamma visiten så åkte vi hem till A och började laga mat på en gång!


Det blev nått så enkelt och gott som stekt kött med en as god sallad med feta ost och en god kallsås!

Gussie verkade gilla det iallafall!


Resten av kvällen spenderades med kärleken och en bra "horror" film! #Drag me to hell#

Jag rekomenderar verkligen den filmen!! Det har fräna effekter och handlingen är tuff!

Det bästa i filmen är när den Gamla tanten ska bita den unda tjejen, Och kommer på att hon tappat sina löständer! *skrattar* Hon sultar sig fast på tjejens haka och försöker bita!


Nu ska jag Fortsätta se "barn med sjätte sinne" (barn som ser, hör och känner spöken eller har andra egenskaper som att kunna healing)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test