Besök och mycke snack!

♥Tjena sötnosar!♥

Jag har inte uppdaterat på ett litet tag och det beror på att syrran kom på besök och hade med sig en jättegod äpplepaj och självklart lite vaniljglass!

Jätte mumsigt!:D

Vi kollade på körslaget tillsammans med mams och micke.. asså jag fattar inte vad "uglas" gör i det där programmet.. jag orkar verkligen inte med henne längre!
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Sluta ring in och rösta på henne!
fy!:P

Iallafall... jag och syrran kom på en lösning till alla gravida kvinnor som låser in sig två veckor innan barnet är beräknat bara för att IFALL barnet kommer så vill de vara berädda. Dom går inte ut, dom tar inte emot besök osv.. men nu har vi en lösning!

eller ja.. en ganska rolig ide på hur det kan se ut om en gravid kvinnas vatten råkar gå när hon minst anar det..

hehe jag har försökt rita ner lösningen!
MEN.. bloggen ville visst inte ladda upp den bilden.. så ni hittar den i min bilddagbok!

Ja ja.. snart ska det väl sovas lite.. får se vad jag hittar på för skoj imårn.

Jag saknar lite kommentarer!

tjing!


:DDu har väl inte glömt tävlingen!?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test