Träningsvärk och en massa "måsten"


God dag!


Jag vaknade vid 10 i dag. Med VÄRLDENS träningsvärk i hela kroppen!! Går som om jag vore ringaren i Notre-Dame. För att se det från den ljusa sidan så måste det ju finnas en i linköping också och det står jag för idag! På tal om ljus... vädret är så fint i dag! Blå himmel och solsken! Jag måste bara få komma ut! Men jag vet inte om jag orkar med en lång promenad i dag... kanske kan ta bussen halvägs... ska till Älsklingen som sagt. Han är ju inte hemma än (kommer i morgon kväll) men jag ska fixa lite och hämta lite saker som jag saknar här hos mamma.


Lika bra att klä på sig och komma iväg då kanske... Det gör verkligen ont överallt.


Träningsvärk blir man snabbast av med om man rör på sig, värmer upp musklerna (inte överanstränga dem!) det är ju överansträngningen som ger muskelvärk!


Bara så ni vet!


Tjing så länge...skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test