Till det bättre...

Tänk er att humör, situationer, känslor osv. kan vända till det bättre så snabbt!

Allt känns ju inte riktigt bra än! Men det är ju på god väg!


Idag fick jag tillexempel pappren från CSN!!!

Dom har ändrat från deltid till heltid, och allt verkar stämma! Så nu är det bara för mig att hoppas på att pengarna kommer in på mitt bankonto redan imorgon! Hoppas hoppas!

Det är ju en ganska fin startsumma!  Vilket jag kommer ha väldigt mycket nytta av!!!


Inatt somnade jag väldigt sent igen! Satt uppe och chattade med Linda! Kockan han bli 5 innan jag somnade. Det förvånar mig att jag vaknade så här "tidigt" kl 11 var jag redan ute och hämtade posten.


Snart ska jag klä på mig och slänga på mig lite smink! Och sen iväg! JA JAG SKA IVÄG!! Till Älsklingens lägenhet och städa lite så han har det fint när han kommer hem! Efter att jag varit hos honom så ska jag åka en sväng till syrran som var här igår. Och sedan tillbaka till Andreas för att få träffa honom!! JAG LÄNGTAR REDAN!!!!


Så ligger det till!


Jag tror inte att ni kommer få läsa nått nytt i min blogg på hela helgen. Jag måste ju ta vara på tiden med "my love".


Men det får ni tåla! 
 

Fixa gratis godis istället!!!  #Länken har du längst upp i min meny till höger!!#



 

GO SILVER GOOOO!!!
tjing!


Ps: Kan någon svara mig vem jag står brevid på denna bilden?! Jag känner ju så väl igen honom men glömt hans namn!!! Han är kändis i allafall!!  asg asg! titta bara på honom inte mig! usch! aja,,, bjuder väl på den! :Ds

Kommentarer
Postat av: Mallan :)

Steffo Törnqvist.

när träffade du honom? :)

2009-01-22 @ 17:54:32
URL: http://mallisbrallis.blogg
Postat av: micke grahn

Jag har för mig att han heter Steffo Törnquist =)

2009-01-22 @ 22:42:32
Postat av: Sarah :)

Det är Steffo Thörnquist som är dels på Nyhetsmorgon på tv 4 :) jag är ganska säker på det... du är för go du Kraaaam

2009-01-23 @ 07:08:09
Postat av: linda

hej gummsan:)

ska försöka baka biskvier åt dig då du kommer hit o fikar:D

2009-01-24 @ 00:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test