Tankar asså!

När man trodde att allt var som det skulle eller iallafall var på väg åt rätt håll så skiter sig allt!!

Jag vaknade ganska så tidigt för att vara ledig.. kl 09:07 för att vara exakt. Men jag orkade verkligen inte starta datorn på en gång.. sen drog tiden bara iväg.. 

När Andreas kom hem blev det bara lustigt.. Och när jag känner mig i vägen och hjärtat börjar slå lustigt så går jag därifrån.. och det var vad jag gjorde idag! 

Efter 3 km var jag i min mammas trygga famn.. Kalla mig töntig och larvig.. men min mamma är den bästa som finns! Hon är den enda som kan tröstam mig när jag är som jag var idag!
Nu har jag lugnat ner mig, tillomed tagit en skön dusch.. och funderar på att ta en kopp te.. 
Inatt kommer jag sova i mitt gamla rum hos mamma..

Jag kan inte ro för att jag inte kan lösa allt.. och det ska jag inte behöva få skit för! 

Detta dystra inlägg... attans.. 
jaja te var det!

God natt allihoppa! Vi får se hur morgondagen blir!

tjing!! 

Kommentarer
Postat av: Malin palin

Hej läste de där om CSN och skolan? får du inte gå i skolan denna termin nu då förren allt är löst ?? usch vad tråkigt isåfall :(

alltid ska det vara nåt som går emot en...

Hoppas allt är löser sig...du verkar som sagt vara lite dyster..tell me vad som hänt mera..

uppdatera mig.

pussokram /Malin

2009-01-09 @ 09:19:29
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test