Studerar...

Det blev väldigt sent igår men jag har ändå varit väldigt duktig i dag och gjort vad jag lovat mig sj..
Sitta i sängen och plugga!

Har hunnit med ganska mycket.. men det jag gjort hittills är inte färdigt så klart.. om två veckor ska jag ringa för att boka möte i skolan igen, då ska de skrivna uppgifterna visas upp och diskuteras. Jag kommer säkert behöva ändra lite... och kanske skriva till eller ta bort vi får se..

Av totalt 5 uppgifter så har jag gjort 3. Vilket känns väldigt bra! Alla har ju a,b,c,d osv. så igentligen har jag 11 uppgifter kvar av 20.

Det här är säkert inget intressant för er å läsa.. men jag måste ju få skryta lite.


1135 ringde Älskling bara för att säga några ord... han är så söt! Han ville inget speciellt men det är alltid lika härligt att få höra hans röst!


1247
i dag ringde Ines! Det är som sagt alltid lika kul att snacka med henne! Men ännu roligare att vara med henne... men det får vi se när der hinns med!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag. Plugga lite till kanske? Men inte direkt nu... jag ska nog klä på mig nått annat än morgonrock och gå ner till köket och fixa lite te. Det låter mumsigt...


Längtar till i helgen!  Då jag får vara med min älskling!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test