Snabb uppdatering

Jag har inte haft tid att uppdatera min blogg fören nu.
Det har ju hänt en del sen sist. Vi kan ju börja med torsdagen.


Torsdag: efter att ha tagit för lång tid på mig så kom jag iväg med bussen som tog mig halvvägs till älsklingens lägenhet. Efter en lagom promenad var jag framme och började genast städa upp lite så min älskling skulle ha det fint när han kom hem. Senare samma kväll.


Efter det tog jag en annan buss som styrde mot syrran! Där fick jag blåbärs te och mumsiga kakor! Snackade en hel del... men inte tillräkligt enligt mig. Fick syn på den största calla-blomman jag någonsin sätt! Fick ett sms av Gussi, och då var man nästan redan på väg hem igen.


Väl hemma i älsklingens lägenhet väntade jag inte länge på Gussi. Jag tog min tredje omgång te med henne (te till frukost). Vi pratade om en massa intressant! Och snart så kom även älsklingen hem!

Skönt att se honom igen!


När Gussi åkt hem mös älskling och jag i soffan framför teven! Somnade gott i hans närhet den natten. Olik alla andra ensamma nätter för närvarandet.


Fredag: Vi vaknade ganska så segt med bestämde oss för att ta en tur för att handla.
Men först skulle vi in på IKEA för att hitta en databords lampa till älskling. (Den gick sönder kvällen innan). Men vi hittade inte den som fanns med på deras hemsida så vi gick... tog den vägen många önskar att dem vågade ta...


Älskling bjöd på mat på "Chili" det var jätte gott! Mätta och belåtna gick vi till Maxi för att handla, där jag mötte syster igen!! Hihi! När vi kommit hem började jag laga matportioner i matlådor som älskling skulle ha med sig till karlstad.

Fredags kvällen spenderades framför "lets dance" och en massa mys!  (Nå... vad trist att Blondie åkte ut)


Lördag: Jag gjorde nog inget viktigt då... *tänker* jag kommer i alla fall inte ihåg. Förutom en massa mys och slapp.


Söndag: Denna dag var inte alls rolig... Älskling åkte iväg redan vid fem mot Karlstad. Och ensam kvar var jag.


Måndag: ETT ÅRS DAGEN!                                              
Spenderade den på varsina håll, Älskling jobbade och jag Skötte om tvätten.


Tisdag: Åkte hem från älsklings lägenhet och var depp resten av dagen och gjorde ingenting!


Onsdag: Ringde CSN (Idioter) och skolan.
Blev glatt överraskad av blombudet som ringde på dörren!

Min älskling tänkte på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test