Slappisar!!!

Idag blir det nog inte mycket gjort!! Älsklingen och jag bestämde oss för att bara slappa idag!!


Det är ju den sista dagen vi får göra det på ett tag! 


Har ni sett det nya i bloggen föresten?
 

•·         Kartan över alla besökare.

•·         Att jag centrerat hela bloggen.

•·         Prenumerant räknaren längst upp till höger i menyn.


Det jag har kvar att fixa är:

•v  Bakgrunden för bloggen, kan inte bestämma mig för vad jag ska ha..

•v  Min "header" där det står (-=Dee=-)

•v  Några fina bilder till vänster om inläggen (typ en ytterligare meny spalt!)


Vi får se om jag lyckas... det här är ändå väldigt nytt för mig... men man lär sig massor av att fixa o trixa själv..  Och som ni ser så började jag tidigt i dag så jag slipper sitta uppe så sent i kväll..





Nu blir det lite mat!
 tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test