SENT!!

Uch det börjar bli så där sent igen... jag har verkligen vänt på dygnet!!

Satt o retades med syrran i Hellsingborg på Bilddagboken!  Hon förklarade sig själv för vinnare.. men jag tycker fortfarande att ni kan få rösta fram vinnaren istället!!!

#Ni hittar länken till min bilddagbok till höger i menyn#

Ne jag ska nog inte göra detta till ett så värst långt inlägg.. ska nog krypa ner i sängen så jag kan sträcka på ryggen... har haft lite småont varje dag nu sen nyår.. men jag kan inte minnas att jag skulle gjort nått lustigt så.. aja jag hoppas att det går över....

Ne se.. nu babblar jag iväg tiden.... JAG MÅSTE SOVA! Kan ju inte hålla på såhär när man börjar plugga nästa vecka och behöver vara utvilad!

OK.... God Natt folket!!


KOLLA BILDDAGBOKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test