Promenix


Nu är jag hemma igen och kommit så långt som till min kära dator!


Jag säger bara en sak! Det jag gjorde för några timmar sen var inte att promenera!! Det var västa träningen för benen kan jag lova! Glashalt överallt!! Snacka om att använda alla muskler man hade för att kunna ta sig fram utan att halka omkull!!
Men fram kom jag i alla fall. Kl 10 var jag framme hos mamma... hel timma tog det!!! Brukar ta en halv! Men väl framme så fick jag kaffe och en glasstrut! *När man har varit aktiv med ex promenad i över en halvtimma så fortsätter kroppen bränna fett ett tag.. så det gjorde inte så mycket att jag fick en glass! *blink* hehe skämt åt sido!


Snackade en massa med mamma när jag var där och stannade ganska länge, för jag var så trött!!

Gudars! Alltså inte för att jag promenerat utan för sömnbristen i natt. Satt o nästan somnade! Ne usch!


När det var dags att gå hem lånade jag med mammas extra jacka som hon har på jobbet. Så att jag kunde ta en lugn promenad hem utan att börja frysa!


Och nu sitter jag som sagt här. Ska ställa mig i duschen när jag skrivit färdigt och sen ska jag nog sova en timma... jag måste verkligen det susar i mina öron nu... klart tecken på trötthet!



Jag skriver säkert igen lite senare idag!!


Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test