Måndag...

Hej allihoppa!!

Jag har nyligen kommit upp! Jag förstår verkligen inte hur jag funkar när det gäller sömn!
Jag hade ställt klockan för att den SENAST skulle ringa och väcka mig kl11..
Men när den ringde så stängde jag av den och tänkte, jo men jag får ju ligga o vakna till...AA när jag vaknar till har klockan hunnit bli 13:30!!!! Jag var ju uppr länge i går.. gick o la mig vid 04:45... så det kanske förklarar saken ganska så väl!
Men jag trodde verkligen inte att jag somnat om och sov så länge! Jag måste verkligen göra något åt de.. så här kan det inte vara!!

Anledningen att jag varit uppe så länge de senaste dagarna tar jag i nästa inlägg.. för nu ska jag ut i köket och ordna med BRUNCH!

VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test