Let´s Dance!

God kväll alla kära, nyfikna blogg läsare!

Jag är på lite bättre humör nu, efter glass och vindruvor till  "Let´s Dance"!

Fick ett roligt samtal av den finaste vännen som piggade upp mig rejält!

Alltid lika givande att snacka med henne! Nu tråkar jag för övrigt.. har inte alls mycket för mig alltså, Fick en tanke förut.. jag undrar hur många det är som nämner "Let´s Dance" i sina bloggar! Asså måste bara säga SÅ SÖTA alla var!!

Läste på Aftonbladet.se att Blondinbella var en Bambi på hal is.. men vad var inte alla andra!! Jag menar inte att det var dåligt!! Utan det syntes att de inte var proffs! Och sådant är kul!!  Jag ska försöka hänga med i vem som åker ut nästa fredag och så.. men jag är inte så mycket för sådana program så vi får se.. har massa annat intressant på G så de så!!


Nu ska jag slå Min kära väns rekord i ett spel!!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test