Läggdags!

God Natt allihopa!

Jag hoppas att ni haft en fin dag. Snart är det fredag vilket för vissa betyder, sista dagen på jobbet, skolan eller kanske nått annat... men för mig betyder det kärlek! För jag kommer få träffa min älskling igen. Uj vad jag har saknat honom!


Jag kan ju meddela att städnigen av mitt rum gick bra. Jag sorterade och slängde en massa. Men jag tycker inte riktigt att der är färdigt än, för en bokhylla ska bytas ut mot en byrå och då blir det lite plock till. Men det tar jag hand om då när det blir aktuellt.


För övrigt måste jag be om ursäkt för att bilder inte uppdaterats så ofta nu. Men det kommer de också.  Jag ska ha med mig kameran hela helgen!


Och på tal om helgen så verkar det bli en liten sammankomst i älsklingens lägenhet på lördag då vi ska passa på att fira min 22års dag. (Som är på söndag)


Imorgon (Fredag) ska jag fylla på min mobil med pengar och skicka inbjudan till alla som jag tror är sugna på att komma! Så håll reda på era mobiler!


Födelsedagar föresten... eller de dagar då man ska ta emot presenter, är inte en av mina favorit dagar. Först är det världens ståhej om vad man önskar sig (jag tycker inte om att önska) och när man väl får presenten kan i alla fall jag bli lite... Ja ni vet ... besviken.


Det roliga jag ser i högtider är alla förberedelser. Allt man får göra för sina gäster. Baka tårta, planera, bjuda in, ta emot, bjuda på en massa kul! De är kul!


Nu menar jag inte att jag inte tycker om att få presenter... jag tar jätte gärna emot presenter när jag fyller år. Jag är nog ganska trött nu och svamlar för det mesta...


Jag ska inte sitta uppe länge till. Jag måste upp lite tidigare än vanligt eftersom att älsklings Andreas kommer hit ganska tå tidigt på förmiddagen.



Så god natt på er!


Kom ihåg att kolla mobilerna imorgon!  

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test