Knäppa sammanträffanden!!

Dagens summering...

Efter att jag tagit en timmas tupplur blev det mat, och efter de lite mer dooota.  Sen bestämde jag och mamma oss för att köra ett jobbigt pass med Pilates bollen, och så blev de... Jag är sååå trött nu! Kommer somna gott inatt!


För att varva ner fixade jag ny färg på mina naglar som återigen börjar bli för långa att skriva på tangenterna med!


Men först vill jag berätta nått lustigt!


När jag var hos mamma tidigare i dag, fick hon sin leverans på varor från Servera. Killen som lämnade varorna heter Magnus. Hans mamma jobbade tillsammans med min mamma i AMU-köket när det fortfarande hette så i Gamleby. Där sprang jag ofta omkring och lossades vara kock! Men i alla fall,
Magnus började prata om att han fyller år nästa vecka och ska fira sin födelsedag i Västervik. Av en ren chansning frågade jag om han råkar känna en Daniel (efternamn).


Varav han då säger... - Vi gick i samma klass!


Han kände till de flesta jag räknade upp medans jag försökte få hakan på plats igen!


Alltså, Magnus mamma, känner min mamma, som ÄR min mamma, jag känner Daniel, som känner Magnus.


Magnus bor i Norrköping, hans mamma i Gamleby, Daniel i Loftahammar och jag o mamma i Linköping.



Jag fattar verkligen inte att Sverige är så litet!


Ne nu ska jag börja tänka på refrängen!


Vi ses väl här imorgon då planerna är att ta en tur till Älsklings lägenhet och dona lite samt att träffa syrran som ska komma till mamma och fixa dammsugare (bakelsen) till mig! MOHAHAHA!


Efter det ska mamma och jag köra ett litet pass igen tror jag!


I något inlägg snart ska jag berätta om nått som jag tycker att fler borde göra!


Men nu tycker jag bara att alla borde sova! Hehe!


God Natt!!



Bjuder på denna!! Fån inatt 02:29 då jag blev dumpad av john-blund!
Fjoooortis Dee! *haha*
Ja vad gör man annars?


Kommentarer
Postat av: Krizza

Hmm... Jag har inte sagt att dammsugarna är till dig. Men du kanske kan få smaka. :) Jag lämnade ju kvar en massa mandelmassa hos mamma. Du får göra egna om du vill.

2009-01-21 @ 11:15:36
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test