Kärleken klarar allt!

Jaha tillbacka framför datorn med en ganska så sen blogg uppdatering!


Men vad gör de! Jag vet ju att ni väntat på de eller hur...

I alla fall.. min dag idag såg ut så här.


Jag vaknade ganska så sent, vid 10 tiden tror jag. Slappade ett tag för att sen klä på mig och fixa lite och sen gå iväg till bussen.


För er som missat så bor jag numera helt och hållet hos min mor på Grengatan!


Hur som helst så tog bussen mig halvvägs till min älskade Darling... eller i alla fall hans lägenhet. Andra halvan får man
gå om man inte vill att det ska ta över en timma att ta sig dit..


Väl där, var jag tvungen att köpa lite saker från ICA, men när de var gjort så gick jag upp till lägenheten och började packa ihop det som jag behöver för att överleva..


(Skulle jag varit med på Titanic när den sjönk, så skulle jag nog behövt ta med en egen båt med... för alla mina saker!)

Jag förstår verkligen inte hur jag kunnat få dit så mycket grejer på ungefär ett halvt år... knappt de.. Jag måste varit en aktiv lite myra som trampat fram o tillbacka från A till B med stolt triumf last varje gång... jaja... hem till mor fick jag med allt med hjälp av kärasten och hans bil!


Men innan vi åkte till min mor så bjöds det på mat, och lite slapp framför teven!

Det var så konstigt att säga hejdå till min älskling... Jag tror jag inte kommit över den där separationens ångest än asså!

Det blir nog bättre med tiden... längtar redan till helgen dock så jag får vara med honom i dygn istället för timmar! Älskar
han så!! solstrålen min!


Ikväll har jag plockat upp allt mitt bråte i hyllor och skåp så man fortfarande kan befinna sig i rummet utan att få klaustrofobi.. för det känns verkligen som att rummet bara blir mindre o mindre!


I morgon ska jag på mötet i skolan! Det ska verkligen bli intressant! Ska försöka hinna med en lite runda på stan med... kolla om man hittar lite kläder kanske?



Men nu ska jag i alla fall sova!



Götta er ordentligt under täcket inatt.. ute är det kallt men under täcket så.. ja ni fattar...God natt

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test