Jahopp!

Nu sitter man här igen.. klockan är mycket!

Sa inte jag att jag skulle lägga mig tidigare och gå upp tidigare.. hum.


Jag har suttit och chattat för de mesta.. klurar planer på kommande utmaning med en vän i Motala!

Jag säger inte vem... han vet vem han är! Hemligt hemligt !!!


Chattade lite med en annan nära vän i Vadstena. Alltid lika trevligt! Önskar bara att jag kunde vara där för henne! Hon har det inte alls lätt nu, och jag vet verkligen hur jobbigt det är!

Det blev en väldigt dyster konversation... För en gångs skull känner jag mig ganska så mållös!

Vi pratade om gnagande tankar. Sådana man bara inte kan få bort! Det ända som jag kunde komma o tänka på då var att --Det är svårt att "släppa " nått som man inte ens kan "ta" i--


Jag hoppas all världens bästa för min tjejkompis! Hon betyder massor för många! Och speciellt mig!

Vi blev vänner på ett så lustigt sätt... vi bara blev.  Och hon ska veta även om hon kanske inte läser min blogg att jag kommer hålla mitt löfte och göra allt i min makt för att vi ska få ses igen.. och igen ,och igen!!!


Nu ser jag dubbelt!

Så det är nog dags att sova! Men upp tidigt imorgon ska jag i alla fall!!


Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman jag läser din blogg:)

2009-01-08 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test