JAG VEEEET!

Jag vet att klockan är mycket och att jag redan skulle varit iväg för länge sen... men jag var bara tvungen att fixa lite saker... som att sova lite extra länge och sen sakta börja klä på mig och sminka mig osv!


Idag är i alla fall tanken att jag ska hinna med att:


•1.       Ta bussen till biblioteket och hämta en bok som jag har bokat.. (haha bok som jag BOKat.)

•2.       Ta en promenad från bibblan till swedbank och växla in en påse småmynt.

•3.       Åka till Andreas.


Jag tror att det var allt faktiskt, det känns som mer...


Jag kanske hinner blogga lite när jag kommit fram till honom, jag lovar inget!


Kolla bilddagboken så ser ni den fina klänningen jag köpte i tisdags! Jag lovade ju nästan att lägga upp en bild när jag har den på mig... Lite försenad... men nu är den uppe!


Kvällens planer är att antingen bara vara hemma tillsammans med älsklingen, eller gå på bio med honom!


Nu ska jag till bussen!!

Kika in lite senare! Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test