I motvind stiger alla drakar!

Kär hälsning till alla bloggare eller bara nyfikna som orkar ta sig in på min blogg och läsa en massa strunt!



Blåsten har tilltagit ordentligt i de stackars fortfarande så blygsamt nakna träden utanför.

Låter som ett monster! Men jag tror huset är starkt nog för lite blåst! "Du kan huffa o puffa så mycket du vill!! Den här lilla grisen får du inte!!" haha


Under tiden för blogg uppehållet har det hänt en hel del! Det är inget jag vill gå in på detalj, men åtgärder har tagits till akt! Ganska stora.


Men nu är det nya tag som gäller! När solen bestämt sig för att stiga upp så ska jag redan vara på väg till pojken min. För numera bor jag hos min mor igen. Hos pojken ska de viktigaste sakerna packas ner och lite annat ska ordnas. Det rycktas om att det ska bjudas på mat! Senare på dagen ska jag återigen till mor min och packa upp lasset så jag har väskan tom för nästa visit.. Jag vill inte att folk ska missförstå mig, men Andreas och jag har inte gjort slut! Jag har aldrig sagt att jag bor hos honom! Flyttar tillbacka en del av sakerna till min mor för att jag kommer att behöva dem där... har ni frågor så hör av er. mitt nummer är: 076... amen fan.. måste ni veta allt? Hehe Ne inte i min blogg!


 På tisdag i alla fall, har jag möte på skolan som jag ska infinna mig på kl: 15.15. Då ska min sista termin på Moa skolan planeras! Läskigt! Men jag tror att jag kommer gå nöjd därifrån!

Hoppas!


Idag skickades mina CSN papper iväg.. Hoppas jag får det beviljat och att pengarna börjar rulla in ganska snart! För övrigt i dag så hjälpte jag mor min att plocka ner julgranen! Och jag måste säga att jag var en aning besviken på mina systrar som pyntade den i år! För de tre finaste julgrans dekorationer som finns bland allt annat fanns fortfarande ner packade i en låda!! Dom skulle ha suttit i granen!!

Nästa år ska julgranen gå i silver, blå och vit. Men i ren protest ska dessa tre fina sitta i granen då också! Tji fick ni! Annars var granen jätte fin i år..


En av syrrorna var över med fisk... snoriga skinnfiskar.. alltså fisk utan fjäll. Den här gången regnbågs forell, Fifflens gott!  Kul att få hälsa på henne!


Det är nog säng dags nu tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test