Hemma igen!!

Ok... för det första så måste jag få klaga på kylan... asså minus sexton!!! Det är ju inte klokt!!

För det andra, berätta om min dag..
Jag var ju som saggt hos mammadee och klippte hennes gubbe och hjölpte till med mamsens nya mobil.. och den gamla med ioförsig..
Det var jätte trevligt hos mamma... det började ju med att syrran Krizza kom till Andreas för att hon skulle kunna åka med mig när jag blev hämtad av mamma... Mamma i sin tur.. kom till Andreas för att lämna av min lagade cykel och för att hämta mig o syrran då rråå! Sen åkte vi till mamma i micke...

När jag klippt håret på micke.. så bjöds det på mat!! mumma!!! Sen snackade vi en del och fixade med mobilerna... och sen blev det fika...
Mamma och Micke skulle iväg på bio.. så när det var dax för dem att åka så åkte jag o syrran med... mig släppte de av hos Andreas och syrran följde med till biografen... därifrån skulle hon gå till storatorget och ta bussen mot ryd... uch!! först ville hon gå hela vägen hem.. men jag kalla henne galen och påminde henne om att det var SVIN KALLT ute...
men men.. jag hoppas att hon kom hem!! 

När jag kommit hem i allafall så började jag med att överföra bilderna från kameran till datorn... och då skriver en vän till mig på msn och säger att bilderna från nyår är klara... !! då blev jag glad!! så det kommer en ganska så stor uppdatering på BILDDAGBOKEN så kolla det med!!!


Älsklingen sitter och mumsar kebabb rulle.. men jag är fortfarande mätt så jag roar mig här i stället!
Visst har min blogg blivit fin!!?? jag är inte riktigt klar än tror jag.. vi får se vad jag hittar på... jag har några ideér!

Nu ska jag iallafall ladda upp några bilder i bilddagboken!!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test