Hej igen!!

Hej Igen!♥



Jag trodde faktiskt inte att jag skulle tycka att det var roligt med en blogg.. men jag tycker att det funkar bra!

I dag har Älskling och jag mest tagit det lugnt! Lite för lugnt kanske? I alla fall så lugnt att vi bestämde oss för att åka iväg till hans moster Jenny och hennes söta familj i Lambohov.

Vi fick lite kaffe o pepparkaka och satt o snackade lite. De är så trevliga! Så söta barn och en söt liten hamster med! Hihi! Bibbi heter den! När vi var på väg hem stannade vi till vid Lidl och handlade lite för maten.

Efter det åkte vi hem där jag satte igång med maten på en gång. Mums blev det som bara den!

Lövbiff med kroketter, jättegod sallad och

cilli-bearnaise.

  

När vi gottat oss så satte älsklingen igång en film.. "Transformers"  

Vi har sett den en gång redan båda två så jag tar mig lite tid framför bloggen i sället!!



Nu ska ni få veta vad det är som håller mig vaken om nätterna..

Ett program som går på tv4+

Som heter "hemsökta hus" jag älskar det programmet! Måste ju erkänna att jag blir lite skraj emellan åt, men det är därför jag har älsklingen bredvid mig, oftast sovande men ändå där som min beskyddare om något spöke skulle få för sig att komma o döda mig eller nått... ok så allvarligt är det väl inte. Jag hoppas ni förstår vad jag menar.



Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. Förutom att uppdatera lite i bilddagboken först. Sen ska jag nog ta mig ett bad tror jag, så man kan slappna av lite innan det är dags för sägen. Ska verkligen sätta igång med att försöka ändra på min dygns rytm nu!

Föresten så måste jag skryta lite..

  

JAG HAR VARKEN RÖKT ELLER SNUSAT SEN 1 JAN!


Jag hoppas verkligen att jag inte sviker mig själv med att inte kunna låta bli att börja igen.

Jag får använda bloggen som nikotin istället! Allvarligt talat så har jag inte alls varit sugen på att snusa eller röka. Älsklingen snusar än.. men det stör inte mig.

Aja! Nu måste jag fortsätta, så jag hinner tappa upp vatten i badkaret! Man får ju inte väsnas efter kl 22. Men först upp med bilder på bilddagboken!

vi kanske ses sen.. om jag kommer på nått att skriva om.. annars imorgon!

tjing/Dee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test