Hej Hej!

God morgon är kanske inte rätt å säga men jag kom faktiskt inte ur sängen innan 1230 i dag ändå. Fast jag sa att jag skulle vända på dygnet och både lägga mig för att sova tidigare men också klara av att gå upp när klockan fortfarande åtminstone två nollor på displayen.  Men så var varken fallet i dag eller de senaste dagarna heller.

Jag har klurat på vad det kan bero på att jag så fort kan vända på dygnet utan större problem, det svåra är att vända tillbacka på det!

Men jag tror att det har nått med kylan att göra.. det kanske låter knäppt men, varje kväll så sitter jag o fryser.. vilket jag i så fall tänker är att kyla gör en pigg.

Men det har motsatt effekt på morgonen!

Då är det varmt i sängen, man vill alltså ligga kvar! Det vet väl alla!!!

Men jag tror att det är så... det är för kallt!

Hur jag ska lösa det, klurar jag på än.. antingen installera fler element.. men det är ju ganska dyrt. Eller så måste jag börja bära kläder eller nått när jag ska sova! Jag ska muddra på mig på kvällen så jag är varm innan jag går o lägger mig! På morgonen sen så slipper jag ju frysa för då har jag nått på mig... Kanske lättare att komma upp då!?

  

Har du nått tipps till mig?

  

Imorgon börjar Älsklingen jobba, och jag ska ta mig till mamma för att kunna ringa skolan! När jag skaffat en egen lägenhet ska jag skaffa en hemtelefon!! Det är prio ett!!

  

  

Jag fick en kommentar i bloggen men jag fick inget namn!! Jag måste ju hedra den som skrev för det var den första som skriv en kommentar i min nya blogg! Svaret på frågan som "den" skrev är att: Ja jag har fixat allt själv! Jag hittade en blogg där en kille satt upp hjälpmedel för att vi andra ska kunna göra våra bloggar speciella!

Jag ska länka han blogg från min så håll utkik för uppdateringar i menyn till höger!

  

Just nu sitter jag ner bäddad i soffan föresten och latar mig. Eller väntar mest på frukosten som är Andreas uppgift i dag.. men min mage mumlar så jag funderar på att fixa det själv snart.. hehe jag har hört hans mage med men han är så upptagen vid sin dator så jag tror han försöker ignorera de.. hihi så sött...  

  

Jag ska sluta skriva i alla fall och hitta på nått annat ett tag... men jag tror att ni kommer höra mer av mig innan dagen är slut.. så kika in någon gång då och då!

  

                                                                                   Tjing/ Dee ♥  









  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test