God morgon!

Ja... jag gillar att sova länge!


Sov väldans bra faktist! Vaknade när älsklingen skulle upp... han tittade ut och sa att det hade snöat.. och jag blev så nyfiken så jag var tvungen att gå upp jag med!

När jag började frysa klädde jag på mig och hämtade den urmysiga morgonråcken som mamma köppte till mig i julklapp!! DEN ÄR UNDERBAAAR!!

Ok,, då ska vi se,, eftersom att det inte gick så bra igår när jag skulle skriva mitt första inlägg så kan jag göra om det idag..
Alltså.. i denna bloggen kommer jag skriva om hur min dag har varit, vad jag hittat på, konstiga tankar och annat intressant. Jag har tillomed en kategori som man kan klicka sig in på för att läsa om vilka konstiga drömmar jag brukar ha.
Jag tänker alltså använda denna bloggen som någon typ av ventilation för själen.. ibland måste man bara få ner tankar i skrivna ord för att komma på hur man ska lösa problem osv..

Jag kommer för det mesta bara skriva i denna bloggen.. Därför har jag en bilddagbok där jag uppdaterar med bilder så mycket jag bara kan..   du hittar länken till min bilddagbok under "Länkar" på högersida av denna bloggen. Dit kommer jag dirigera er om jag skrivit om någon fest eller så här i denna bloggen så ni får se hur roligt vi har haft de!

Jag tror jag fått med det mesta! Ni kanske vill veta planerna för dagen?
Älskling Andreas och jag funderar på att åka till Åtvidaberg och hälsa på hans kompis Lars, han lånar ut sitt garage åt andreas och några killar till så de kan serva deras bilar.. Andreas älskade Honda står där ute och fryser helt sönderplockad!
Efter de hade vi tänkt gå på bio faktist! Jag har ingen aning om vad vi ska se... men mysigt hoppas jag att det blir!

Så nu ska jag kolla runt lite på nätet och se om jag hittar nått kul!!




Jag hoppas någon läser min blogg nu när jag skrivit så mycket!

Tjing/Dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test