God dagens!!

Idag händer det grejer ni!


Föst ska jag skriva klart detta inlägg, sen ska jag ner o äta frulle!

Efter det ska jag klä på mig (frukost i morgon rock hallå!) och dra iväg till affären och inhandla ingredienser till maten i dag! För det är jag som står för den!


Efter som att två av mina vänner ätit "Flygande Jakob " och skrivit om det i deras bloggar så tänker jag med göra de.. bara för att jag blev så sugen på just de!


När jag lagat maten kommer Älsklingen hit! Saknar Saknar!!


Sen vet jag inte riktigt vad som kommer hända.. jag hinner ju skriva ikväll igen, och då får vi se..


Nu var det frukost i alla fall... min magen morrar!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test