Gääääsp!

God dag!

Jag har suttit vid datorn sen kl 11 och donat med bloggen.. hoppas ni tycker den är fin!

Frukost har jag inte fått i mig än.. Men det ska jag fixa snart..

Idag ska mamma komma o hämta mig för jag ska leka frosör och klippa håret på hemmes gubbe!
Alltid lika kul att få träffa mamma... men att klippa hår när man sj inte har lust är lite jobbigt,, Men med en trimmer går det ganska så fort... Jag ska samtidigt lära mamsen hur man ska tänka när man klipper karar! Så hon kan göra det på gubben sin nästa gång det är dax...

ne nu kurrar magen.. jag måste ut i köket och fixa mackor! Jag uppdaterar mer sen! än har dagen bara börjat!!


tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test