FY DEE!!

Nu sitter man här igen.. och klockan har hunnit bli 0200... jag måste skärpa mig!!

Jag har i allafall varit väldigt duktig med att fixa med bloggen!! Jag försöker i allafall..
När jag fått till en snygg blogg så tror jag att det kommer vara roligare att både skriva i den som att läsa den!

Nu verkar det som att jag har fastnat på ett ställe, så det får jag kolla upp igen nästa gång..

Älskling har redan laggt sig i mysiga sängen.. och jag ska göra det jag med snart.. men jag va ju bara tvungen!

Andreas påpekade de förut.. att det blivit mycket med bloggandet några dagar nu.. men jag svarade att det iallafall är bättre tidsfördriv än att möta upp en kompis halvägs för att snacka en stund och samtidigt ta en cigg! Ok exakt så sa jag inte.. men jag tänkte så... det här lilla beroendet som jag har med bloggen nu är ju bättre än snus och cigaretter!

Jag måste bara tillägga att jag även blivit lite smått beroende av "Blondinbellas" blogg!
Inte för att jag tror att jag kan bli som hon.. jag är ju mig sj.. utan för att hon faktist taggar mig lite.. hon hinner ju med så mycket om dagarna. Tyvär så tror jag att mycket handlar om pengar. Ok hon snackar om att man ska ha ett bra självförtroende.. och det verkar hon ha GOTT OM.. men så mycket hon snackar om pengar och hur hon spenderar dem osv.. är ganska så skrytsamt.. inte konstigt att hennes "äldre/föredetta" vänner hör av sig till henne.. aja
Jag vill inte tracka ner på henne.. men man kan ju inte låta bli att vara lite avis... Jag skulle vilja ha och kunna göra en del av det hon får göra.. men jag skulle inte vilja byta plats med henne.


Nu börjar det bli sent.. så jag ska gå nu.. jag skriver som vanligt igen i mårn!

 Har ni kollat bilddagboken!?








GOD NATT/ Dee♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

GAH datahacker har du fixat all design på bloggsidan helt själv eller ?

har har man haft blogg i över 1 år och inte kommit så långt som du har på ett par dagar

hur fan gör man :D Fixa åt mig :Dhahaha! hopppas allt är bra kramis

2009-01-06 @ 11:16:58
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/
Postat av: MALIN

HOHO:

jag skriver alltid bara under med min bloggadress den får du ju läsa så ser du att de var jag som lämnat kommentaren och OK :) har varit där inne jag lite med men men orkar inte grejja så mycket :)

blir som de blir...//Malin

2009-01-06 @ 13:51:13
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test