Bloggdesign

Nu har jag verkligen legat i!! Bloggen har jag bråkat med nästan hela eftermiddagen!

  • Förminskat texten på inläggen. (på begäran.)
  • Tagit bort snöflingor.
  • Fixat en nedräknings moj. (längst upp till höger i menyn)
  • Fixat "antal besökare" grej. (längst ner till höger i menyn.)
  • Bytt bakgrunds färg.
  • Gjort en fin presentation till vänster.
  • Tagit bort den blåa bilden längst upp.
  • Skrivit uppdateringen sen förra veckan och gjort en massa annat.


Vad tycker ni?

Jag tror inte att jag är färdig en på ett tag.

Jag måste få till min bakgrund en dag... kan någon hjälpa mig!? För det funkar inte hur jag än försöker! Och fixa en fin "Header" hjälp någon... jag gör fel någonstans men jag vet inte vart!


Jaja nu ska jag samla mina tankar och sträcka lite på mig... jag skriver nog igen lite senare!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test