Åtvidaberg!

Eller rättare sagt  Nannersbo. Dit åkte jag och Andreas för att hälsa på Lars och hans föräldrar! När vi kom fram var andreas tvungen till att sätta igång med att pilla på sin Honda. Han satte dit en backspegel och sen var det för kallt för att fortsätta utan att ta en värmande kaffepaus. Så vi gick in i värmen där Föräldrarna bjöd på kaffe och julgodis! mumms!!

Sen satt vi och snackade ett tag.. senare på eftermiddagen blev vi bjudna på mat! GUD SÅ GOTT och enkelt!!! Pasta med förkoktlax och ostsås! Allt i en o samma panna! Sen i allafall så snackade vi och slappade ett tag till!

Efter lite tv tittande så tackade vi för oss och åkte hem..

Jag måste bara säga.. alla dessa vägskyltar med lustiga namn asså... "Gullebo byn" hihi sött eller hur,,, det finns ett museum på vägen till Åtvidaberg som heter "Ekomuseumet" undrar vad som finns DÄÄR däär därr ..... hahaha
Ja jag roade mig i bilen.. "Tuttorp" asså vem kommer på alla dessa namn...
jaja...

kommer bilder på bildagboken!! checka!

Föresten så blev det ingen bio... vi dröjde så länge i Nannersbo så vi får ta det en annangång!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test