Aktiv student.. igen!

Jaha ja! Tisdagens göra är gjort!


Började med en sen frukost och gav mig hemifrån 14:44. Fick vänta ett tag på bussen men snart var den framme.. det var ett tag sen jag behövde åka så "långt" med bussen, och det märktes... jag störde mig så mycket på alla andra som var på bussen så jag vet inte vad!!  En tjej bakom mig pratade jätte högt med någon i telefon nästan hela vägen! Det är så lustigt igentligen att man inte vågar vända sig om och be henne hålla käften, det var säkert inte bara jag som ville de! Men nej nej... jag vågar inte sånt.. hellre stör jag mig på saken hela dagen och skriver om det i min blogg sen! Hehe!


I alla fall... När jag kommit fram till skolan började mötet på en gång, tog inte längre en 40 min.


Jag fick min första uppgift eller man borde säga kurs! På 100 poäng - Rehabilitering& Habilitering. Den har jag fem veckor på mig att bli klar med... men jag ska försöka fixa det innan! Och det ska gå!!


Efter mötet gick jag ner till biblioteket för att låna en bok som jag behöver för sista uppgiften. Men den skulle dröja tre dagar så jag får gå tillbacka på fredag och hämta ut den! Hur som så blev jag väldigt överraskad när syrran Krizza tittade fram över min axel! Hon hängde med mig in på biblan och efter det följde jag med henne till hennes ena jobb.  Och efter att nästan panikartat velat slänga av mig allt jag hade på mig för att jag var varm hela vägen igenom allt... men snart var vi ute i kylan igen och då blev det bättre...


"förlåt jag måste bara"- Syrrans kompis, haha vilken man... asg...  han står framför två tjejer och slänger ur sig, "- Du ska inte snacka underkläder med mig! Jag kan mer än du!"


Jag sa att det var synd om tjejer som ofta behöver gå runt i obekväma underkläder (bara för att killen inte ska bli förskräckt av "Hello Kitty" trosorna när tjejen följt med hem!) Då sa han... - Det finns faktiskt sköna underkläder!  ASG ni har inte missat att jag snackar om en MAN!!!



Jaja dem tror de vet hur det är... vi låter dem tro det och återgår sedan till våran egen tjejiga vardag!



Hej då till honom sa vi i alla fall vid ingången för Gränden i stan, och styrde stegen mot Cubus.

Hittade massa roligt... kommer bild senare ikväll då jag hunnit ta kort på allt, men det hittar ni i bilddagboken!


Nu är jag hemma igen, mätt i magen och ganska så uttråkad. Jag kan ju inte börja plugga redan ikväll! Jag ska nog ta o duscha efter dagens maraton lopp med syrran!


Men jag måste bara först till lägga att jag saknar min Andreas jätte mycket! Han ska till Karlstad redan på måndag nästa vecka och jobba där!! Och om jag förstått det rätt så måste han åka dit redan på söndag denna vecka! Usch!! Hur mycket ska man behöva klara!


Men kärleken klarar ju allt som sagt! Jag är stolt över att han jobbar och jag ska göra honom stolt över sin välutbildade flickvän efter denna termin!  Nu Blir det duschen! Har en radio där som man kan stå o dansa till medans man gör sig fin!




Kramis till alla!! Kärleken till Andreas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test