Videoblogg = Videoflopp :P

Ok jag måste erkänna att Videoblogg, inte riktigt är min grej. Men funktionen kommer jag nog använda igen!


Idag har jag i alla fall varit på promenad... jag gick till affären och tillbaka. Efter de stannade jag inne.


Fick prata med älsklingen lite och med hans mor för att planera inför lördagen då det ska bjudas på middag. Det ser jag framemot!


Annars så har dagen präglats av idéer och funderingar inför kommande projekt!


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...?


Men det får tiden utvisa!



Nu ska jag faktiskt studera lite och sen gå o sova! Om jag lägger mig tidigt så kommer jag vakna tidigare och då kommer jag ha mer tid på mig att hitta på nått kul att göra... kanske plugga körkort?


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test