Torsdag kväll...

Jag kom ju i väg i alla fall! Så trist att cykla så långt! Men nu är det färdigt! Mamma och hennes karl har åkt iväg för att de After Dark och jag ska fortsätta med mina planer... det vill säga städa lite till på mitt rum, packa väskan och åka iväg till min snutteplutt!


Kanske slänga upp lite bilder i bilddagboken först! Alla är så duktiga med uppdateringar förutom jag. Det har ju inte blivit så mycket kort på sista tiden... kan bero på att jag inte gjort så himla mycket som är värt att skryta med. Men om jag ska hinna med de också så får jag skynda mig!


Hoppas ni får en trevlig torsdags kväll! Jag ska försöka skriva nått imorgon för då är jag nog här hos mamma igen och städar lite av huset och förbereder lite till. Men nått mer i kväll skriver jag nog inte!



Japp med de sagt så... tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test