TIPS!!

Jag kom på att jag inte överfört pengar till mitt konto.. och det är ju en fördel om man tänkt sig att gå på stan och faktiskt köpa nått!


Så nu är jag här igen... jag han med att köra en maskin med tvätt medans jag åt lite och fixade... och slog i min nagel IGEN! Det gör så ont när det händer... Så jag fick sätta mig och fixa så jag inte blir av med hela nageln!


För några dagar sen fläkte jag min nagel när jag hjälpte Andreas att packa sin väska.  Och lagade den samma dag. Nu var jag ju som sagt tvungen att göra det igen... och jag tänkte dela med mig av hur jag gör de!


Som ni ser på bild 1 så gick nageln av halvägs. Men har ännu inte gått av så den lossnat. Skulle den gjort de så skulle jag inte ens försöka få dit den igen. Ne, utan nu vill jag bara slippa fastna i saker och kanske slita bort nageln av misstag! Aj aj...


Jag använder (bild 2) Depend Skulteringsgelé och Depend aktivator . Man stryker på ett lager av skulpterings gelé och sen sprutar man på lite aktiverings spray. Då stelnar gelen.


När man gjort de momenten 2-3 gånger så kan man snygga till nageln med nått nagellack. Jag har två jätte fina fån H&M (bild 3). En vit färg till o börja med, och en metallic rosa att avsluta med.


Detta kommer hålla i minst en vecka, det beror på hur du jobbar med dina händer.


Jag hoppas att ni lärt er något i alla fall!


Nu är det dags att åka till city!


Tjing!

#Bild1 #Bild2#Bild3#Bild4

Ps: Depend produkter hittar du på H&M bland lösnaglarna! Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test