Natten går o går o går.. som den där bateri kaninen.

Jaha... då ligger man här igen med datorn i knä och förbereder sig för ännu en sömnlös natt med pluggandet. Jag måste bli färdig tills imorgon då jag planerat att besöka skolan och lämna in alla papper. Det blir en hel del. Efter fem veckors skrivande så brukar det ju bli så.


Idag kom A♥ hem från Borås. Men vi han bara ses en timma innan han skulle vidare mot Karlstad. Vi han också prata lite, om det som tynger oss båda två. Men jag tänker inte gå in på detaljer. Det är bara så himla trist att han jobbar i Karlstad, så enkelt är det.


Kvällen gick fort för övrigt. Om jag inte satt vid datorn så satt jag i köket och höll momsen sällskap. Hon gjorde VITLÖKS PURÉ av vitlöken som hon själv odlat i trädgården och som höll på att odla sig själv i förrådet så nått var hon ju tvungen att göra med dem. Då är ju Puré bra så man kan klicka i lite i maten då man vill ha. Snacka om att det stank lagom mycket vitlök. Men hon ska ju inte behöva vara där själv... (jag hatar vitlök)


När det var klart i köket bänkade vi oss framför tv:n. BECK-Advokaten. Jag är inte alls så förtjust i den serien av filmer. Det gick ju att titta på ett tag, men sen blev det mer intressant att pilla i mammas hår. Det blev inbakade flätor i fina mönster. Mamma var nöjd med resultatet! Jag med!


Men som sagt nu ligger jag i sängen och har redan hunnit säga god natt till A♥. Så det är väl bäst att jag säger god natt till er med så jag kan sätta i gång med de sista jag har kvar att skriva ned på skolarbetet.


Jag kanske ska förklara en sak till bara. Jag har ju inte varit så jätte duktig på att uppdatera varken här eller i bilddagboken. Och det beror på att de senaste dagarna inte riktigt varit en dans på rosor. Men det är väl så livet är. Hur som helst, när jag tagit mig upp från den oändligt djupa brunnen av psykiskstress så kommer jag bli bättre på att dela med mig av tankar, tips och vardags babbel. Så ha tålamod, eller kom tillbaka om några dagar då de mer positiva inläggen kommer dyka upp...


Ne. God Natt Folket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test