Missbruka grädd patroner????


Vad händer!? Ska det behöva vara åldergräns på grädde nu också?
och var får "barnen" alla idéer ifrån????

När jag var 8 år lekte jag med barbie och om jag var på disco i fritidsgården så var det bara billig läsk och popcorne som gällde!

Tänk: nu när min generation börjar skaffa barn så måste man även börja tänka på att barn hittar alla möjliga saker att bli höga på... snart är det väl så att barnen springer efter kompisar när de fisit eller nått för att prova sniffa den gasen också. Herregud.. när är det nog!?

läs artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4479909.ab


Jag måste bara säga att jag är världens lyckligaste dotter dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du, det är knas att man ens tänker på sånt i 8 års ålder... usch.. tragiskt

2009-02-24 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test