Meny= snart klar!

Hej igen allesammans!


Nu har jag valt ut vad som ska serveras på lördag då jag firar min 22års dag med familjen.


Jag har inte bestämt om det ska vara tre eller två rätters... men om jag ska ha förrätt så blir det Skagen toast med körsbärs tomater.


Jag har heller inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha... Smördegsöverbakad kassler eller plommonspäckad fläskfilé med svampsås. Vad tycker ni år godast?


Till efterrätt ska det bli Glassofor!


Nu ska jag ringa ett samtal och sen ska jag fixa mig för en tur till stan. Härligt att kolla runt lite... men gärna inte helt själv!

Hör av er som sagt om ni råkar vara i linköpings city!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test