Liten uppdatering

Hejsan allihopa!


Jag har inte skrivit något sen i fredags! Så jag kan ju börja med att tala om att Lördagen var hur perfekt som helst! Jag var hemma hos mamma redan vid 10 tiden för att förbereda maten och dukningen för middagen.  Andreas mamma kom själv med hennes småttingar. Pappa-Lasse log hemma med sjukan! Men vi hade det trevligt ändå! Vi hade förrätt, varmrätt och efterrätt! Skagentoast, plommonspäckad fläskkotlett, och glass o for! Det var verkligen mumsigt!


Mycket lek blev det med småttingarna också, vi byggde koja och lekte med leksaker som jag o mina syskon lekte med när vi var små!


Efter middagen så städade jag och min mamma undan, det gick fort och smidigt. Sen åkte jag och älsklingen hem till honom där vi tog det lugnt för resten av kvällen!


Söndagen var lugn den med. Andreas skulle ge sig iväg som vanligt vid fem tiden så jag hjälpte honom med matlådor och plockade själv ihop mina saker för att åka tillbacka till mamma.

Väl hos mamma var det bara depp som gällde. Jag blir alltid lika nere efter att ha behövt säga hejdå till min älskling.


Jag gick mest efter mammas sambo Micke och bad honom hitta på nått jag kunde göra. Han kom på att jag skulle kunna slipa på hammocken som ska upp i sommar. Visst tänkte jag... men det gör jag hellre på måndag kom jag fram till...


Så idag har jag slipat. Mina händer kände jag inte av alls efter ett tag, vibrationerna i slipmaskinen var nästan läskiga alltså! Jag var många gånger nära på att tappa greppet av den men det gick bra. Jag hoppas han blir nöjd med resultatet!



Jag har fått snacka lite med Hagge (min syster i Hellsingborg). Och nu tänkte jag sitta och plugga ett tag.


Vi får se hur långt jag kommer.


Jag lovar att uppdatera var efter dagen går!


Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test