Jag är stolt!

Idag var det som sagt "var stolt över dig själv -dagen" den dagen har jag nog hittat på själv! Meningen med den dagen är att efter några dagars deppande så ska man göra en dag till denna! En dag då du kan känna dig stolt av din insats och kommer kunna somna gott! Jag har verkligen gjort vad jag kunnat i dag! Verkligen tagit tag i viktiga saker, ringt samtal, pluggat och till o med varit på körskolan och bokat körlektioner! Där satt jag kvar ett tag för att plugga lite där med... och det gick bra kan jag säga... jag blev förvånad över hur många rätt jag fick första gången... men det är ju en del kvar så än ska jag nog inte skriva upp!

Nu sitter jag och pluggar vidare på skolarbetet som ska vara inne nästa vecka. Pjuh! Jag börjar verkligen känna av skrivkrampen nu. Så mycket som jag pluggat de sista dagarna är nog inte hälsosamt ens... hehe  , någon ursäkt ska man kunna ha!


Min älskling i Karlstad längtar hem.  Denna helg är bara min och hans helg. Jag ska stänga av mobilen, låsa dörren och bara vara kär! På lördag är det ju alla hjärtans dag och det ska firas med kärlek!

Men än så länge är det fortfarande tisdag och stolt är jag redan nu! Jag ska verkligen försöka få fler saker gjorda ikväll så jag kan glömma allt i helgen och bara vara!


Ne men så är det! Jag kanske hoppar in senare och skriver lite till.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: - H*

- najs med sådan dagar ju !

2009-02-10 @ 17:53:41
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test