GOD MORGON!

Idag vaknade jag självmant kl 06, men jag log kvar i sängen till lite efter 07. Det är inte ofta nu längre som jag vaknar så pass tidigt! Men det kan bero på att jag somnade innan 00 igår natt...


Jaja efter denna upplevelse så ska jag först hoppa in i duschen och senare börja bläddra i en massa recept. För på lördag bjuder jag familjen + älsklingens föräldrar med barn på middag.


Jag har inte riktigt listat ut vad vi ska äta och då kommer mammas stora recept samling till stor nytta.


Jag har fått många meddelanden om att folk inte kan se hela min text i bloggen för att rutan till vänster är i vägen. Jag ska försöka förminska den lite... annars så kan ni ändå kolla upplösningen på era dator skärmar. För hos många andra ser det helt ok ut.


Även youtube klippen verkar strula. Jag kan börja med att säga att det första på mig... #Video-blogg?# kan ni bortse ifrån... den skäms jag för och har gjort privat. För att kunna se den måste ni skrivas in på min vänners lista på youtube.


Men för att underlätta för dem som ändå inte kan se min spök-parfym så länkar jag den lite senare under dagen, för nu verkar youtube ha lite problem... "webbplatsuppehåll"


Annars i dag så hade jag tänkt att, ta en tur på stan. Så om ni befinner er i stan så hör av er... för jag är fika sugen!


Men nu blir det duschen!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test