GAAAAAAAHHH!!!

Jag sitter o pluggar... det är inte alls så roligt som alla säger. Jag försöker verkligen peppa mig själv, men det går inte. Km långa texter blir bara till en enda röra i skallen. Två intervjuer ska göras också! Sånt tycker jag är så himla pinsamt! Men jag ska ringa o ragga upp två personer imorn så jag får det fixat! Jag har verkligen tappat suget för allt. Jag vill inte träna, plugga, städa, gå promenader... jag har inte lust med nått. Kommer sitta fast vid denna nedrans dator tills jag blir färdig med alla uppgifter. Och det känns som en lång tid! Jag hoppas verkligen att det lönar sig tillslut! Fyfan för att sitta inne och vara tvungen till att plugga!


Jag ska inte fortsätta skriva.. det låter bara så negativt. Ska bara fortsätta "studera" FAN FAN FAN SÅ TRIST!!!!


Kommentarer
Postat av: linda

Glöm inte att du e bäst o att rom inte bggdes på en dag:) kramar

2009-02-09 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test