Vänner är de som finns där i vått och torrt!

Hejsan hoppsan!

Jag VET att jag inte har skrivit nått på 6 dagar, men det beror på att jag verkligen haft fullt upp!

Hittar liksom inte tiden även om viljan finns där!

Jag är glad nu för tiden i alla fall och kommer uppdatera lite senare i kväll hade jag tänkt. Men nu ska jag lägga plugget åt sidan och gå i fixa håret och annat så jag är fin för ett smink party som mamma och jag ska gå på. Det ska bli kul. Vi ska prova krämer och dyrlikt för att se vad som passar oss. Samt att jag ska få testa ett mineral puder som tjejen tror jag kommer tycka om! Jag vet inte riktigt om jag kommer spendera pengar men jag lovar inget.. det kan finnas nått jag blir sugen på.

Igår föresten träffade jag Sandra, en gammal vän som jag haft lite problem med. Eller vi har haft problem med att vara vänner. Men eftersom att situationen ser ut som den gör nu för henne, känner jag att jag måste visa henne att jag finns där i vått och torrt. För det hon och hennes familj går igenom kan man inte ens önska sin västa fiende.

Jag kände att det var dags att växa upp och lägga gammalt gräl bakom sig och ställa upp som den goda vän jag är!

Aja nu måste jag sticka.. skriver mer sen.. + lite roliga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test