Uppdatering

En liten uppdatering som visar Lite av de som sysselsatt mig under Mars månad.


Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

V

23

Torsten, Torun

24

Mats, Mattias

25

Sigvard, Sivert

26

Torgny, Torkel

27

Lage

28

Maria

1

Albin, Elvira

09

2

Erna, Ernst

3

Gunborg, Gunvor

Teori lektion 3

4

Adrian, Adriana

Pluggar kväll

5

Tora, Tove

Andreas kommer hem!

Ringde skolan, bokade möte.

6

Ebba, Ebbe

Körde bil med mamma. Handlade, bakade kladdkaka.

7

Camilla

Tvätt tid 12-16

8

Internationella kvinnodagen
Siv

Malla fyller 22 år.

Andreas till Karlstad, jag hem.

10

9

Torbjörn, Torleif

Mys kväll med mamma.

Färgade mitt hår svart och klippte mammas.

10

Ada, Edla

Teori lektion 4

Möte på skolan

Fika med Louise

11

Edvin, Egon

Pluggar dag!

12

Kronprinsessans namnsdag
Viktoria

Klippa Micke

Andreas kommer hem!

13

Greger

Ensam hos Andreas, pluggade.

Åkte till mamma på fika.

14

Matilda, Maud

Mys kväll med Andreas.

15

Christel, Kristoffer

Andreas till Karlstad, jag hem.

11

16

Gilbert, Herbert

Åkte spontant till Ines och sov över!

17

Gertrud

Åkte hem från ines och direkt till teori lektion 5, sen hem.

18

Edmund, Edvard

Pluggar Dag!

19

Josef, Josefina

Andreas kommer hem! Hagge på snabb visit.

20

Joakim, Kim

Hälsade på Gussi hos Jenny.

21

Bengt

Gjorde ingenting!

22

Kennet, Kent

Ines och hennes syster på lunch hos mamma.

12

23

Gerd, Gerda

Pluggade så mycket jag kunde!

24

Gabriel, Rafael

Möte på skolan 1400. Lånade bok på bibblan. Fick ny kurs.

25

Marie bebådelsedag

MONEY

26

Emanuel

Betalade räkningar och åkte sen till Andreas.

27

Ralf, Rudolf

Åkte till Nkpg och shoppade med ines. På kvällen var jag och Louise på Krogen.

28

Malkolm, Morgan

Slapp dag.. lite bakfylla kanske...

29

Jens, Jonas

Mys kväll med Andreas.

13

30

Holger, Holmfrid

Andreas åkte till Karlstad, jag åkte hem.

31

Ester

Provade på Gympan på Friskis & Svettis.

1

Harald, Hervor

2

Gudmund, Ingemund

3

Ferdinand, Nanna

4

Marianne, Marlene

5

Irene, Irja

14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test