pååååsk is over if you want it....

Hej alla underbara!


Då var påsken slut för i år! Har ni ätit er trötta på ägg? Hehe jag har det i alla fall...

I söndags fick vi "familjen" träffa mellansyrrans pojke. Jätte trevlig prick. Vi åt lite middag tillsammans och spelade lite spel på kvällen. Jag fick en jätte jobbig huvudvärk som gjorde mig lite osocial men det kan jag liksom inte ro för...
Andreas och jag åkte hem för att vila och va med varandra.


Måndagen bjöd på en promenad på stan med mamma, micke, hagge och kristoffer. Vi mumsade på glass och tog en sväng i trädgård parken. Mysigt värre!


Nu sitter jag hemma.. egentligen skulle jag vara på väg till Ljungsbro men det blev ändrade planer. Jag får sitta hemma och plugga istället.. det behövs det med..


Jag uppdaterar bilddagboken snart så ni får ta del av min helg där istället!


 

Bara för att jag är nyfiken så önskar jag att alla som läser detta inlägg skriver en kommentar, jag vill bara se hur många det är.... Hihi..

Tjing!


Kommentarer
Postat av: gussie

jag läser såklart =)

2009-04-14 @ 19:21:16
URL: http://gussie.blogg.se/
Postat av: Krizza

Jag är här...

2009-04-15 @ 06:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test